Re:SlaveCoach/Worst Bus
Csige
2013.06.20
Szia,
Ezekről a cégekről csak mende-mondák alapján tudok bármit is mondani. Én úgy hallottam, hogy a First teljesen megszünteti a busz üzletágát és csak a vasútra akar koncentrálni. Ezt alátámasztja az is, hogy Londonban csak a Metroline vett meg vagy öt darab First buszgarázst.
Több mint két éve dolgoztam vidéken (Cornwall) egy kis cégnek és ott azt láttam, hogy a First-nél dolgozók aránylag jól érzik magukat, illetve ők azt mondták, hogy kicsit több mint 8 fontot keresnek óránként. Akkor én 7-8 között kaptam, mert vidéken teljesen más a történet fizetés szempontból.
Úgy tudom Londonban A Stagecoach és a First is "Flat" azaz mindig ugyanolyan órabért ad, tehát nincs hétvégi rate, cserébe viszont a hétköznap is magasabb mint pl nálunk. Igazán nincs legjobb, egyik ebbe jó a másik meg amabba.
A Stagecoach amúgy rengeteg helyen szerepel, pl a MegaBus-t is ők csinálják csak nem Stagecoach néven.
Szóval szerintem a vidék és London teljesen más, mások a követelmények stb. Pl a TFL (transport for London) rengeteg dolgot előír a cégek számára, még a vidéki önkormányzatok jóval engedékenyebbek. Azt gondolom, hogy nem tudok ebben érdemben segíteni, ami eszembe jutott azt ide leírtam, esetleg ha lesz még valami akkor még írok.
Sok Sikert.
Ezekről a cégekről csak mende-mondák alapján tudok bármit is mondani. Én úgy hallottam, hogy a First teljesen megszünteti a busz üzletágát és csak a vasútra akar koncentrálni. Ezt alátámasztja az is, hogy Londonban csak a Metroline vett meg vagy öt darab First buszgarázst.
Több mint két éve dolgoztam vidéken (Cornwall) egy kis cégnek és ott azt láttam, hogy a First-nél dolgozók aránylag jól érzik magukat, illetve ők azt mondták, hogy kicsit több mint 8 fontot keresnek óránként. Akkor én 7-8 között kaptam, mert vidéken teljesen más a történet fizetés szempontból.
Úgy tudom Londonban A Stagecoach és a First is "Flat" azaz mindig ugyanolyan órabért ad, tehát nincs hétvégi rate, cserébe viszont a hétköznap is magasabb mint pl nálunk. Igazán nincs legjobb, egyik ebbe jó a másik meg amabba.
A Stagecoach amúgy rengeteg helyen szerepel, pl a MegaBus-t is ők csinálják csak nem Stagecoach néven.
Szóval szerintem a vidék és London teljesen más, mások a követelmények stb. Pl a TFL (transport for London) rengeteg dolgot előír a cégek számára, még a vidéki önkormányzatok jóval engedékenyebbek. Azt gondolom, hogy nem tudok ebben érdemben segíteni, ami eszembe jutott azt ide leírtam, esetleg ha lesz még valami akkor még írok.
Sok Sikert.